فهرست مطالب سایت

خیریه

موضوع : صفحه خیریه
تاریخ انتشار : 05 تیر 1397



فایل تصویری برای این مطلب موجود نیست

⭕️ همانطور که اکثر شما بزرگواران در جریان هستید، بنیاد فارِس المؤمنین بعنوان مؤسسه‌ای مردم‌نهاد و غیردولتی در سال ١٣٩١ شمسی با هدف کمک به رفع فقر معرفت و فقر معیشت با ۲ رویکرد: آموزش و تربیت، و امور عام‌المنفعه، توسط حجةالاسلام والمسلمین #علوی_تهرانی تأسیس شده است.

✅ در #امور_خیریه #بنیاد_فارس_المومنین ، با توان فعلی تاکنون حدود ۲۰۰ خانواده‌ی غیرتمند و نیازمند شناسایی شده و وضعیت زندگی آنان مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته و تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
امور خیریه صرفاً از طریق کمکهای مردمی، در طول سال خدمات زیر را به این خانواده‌ها ارائه می‌کند:

پرداخت کمک هزینه ماهانه / توزیع ۱۰ نوبت بسته غذایی در سال شامل:  برنج، روغن، گوشت، مرغ، حبوبات، تخم‌مرغ، ماکارونی، چای، پنیر و ... و نیز مواد شوینده و بهداشتی است که به تناسب تعداد نفرات خانوار تهیه میشود / توزیع پوشاک در انتهای سال / کمک هزینه تحصیلی و تهیه لوازم‌التحریر / کمک به تهیه جهیزیه / پرداخت کسری ودیعه مسکن / تهیه کسری اقلام ضروری منزل / برگزاری جلسات مشاوره پزشکی و خانوادگی / ایجاد اشتغال برای سرپرست و اعضاء خانوار

ــــــــــــــــــــــــــــــ

✅ از همه علاقمندان به مشارکت و همیاری در این امر خداپسندانه دعوت می‌شود تا کمکهای خود را به حسابهای زیر به نام بنیاد فارِس المؤمنین واریز نمایند.

???? در طول سال نیز می‌توانند صدقات، نذورات و سایر خیرات خود را به این حسابها واریز نمایند.

????بانک پاسارگاد
شماره حساب:
۲۲۵.۱۱۰.۱۱۰۲۸۵۳۹.۲
شماره کارت:
۵۰۲۲.۲۹۱۹.۰۰۰۲.۹۸۹۱

????بانک ملت
شماره حساب:
۴۶۹۵۱۲۳۳.۷۰
شماره کارت:
۶۱۰۴.۳۳۷۷.۷۰۱۱.۵۱۵۰

???? جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره دفتر حاصل فرمایید:
???? ۰۲۱ - ۶۶۹۲۳۲۳۴

 





    کلمات کلیدی :

هم رسانی : تلگرام



نظرات

برای این مطلب نظری ثبت نشده